Ošidné SEO texty
Pokud nemáte odvahu jít do takového psaní sami, uvažujte o možnosti oslovit společnost, která vám tuto kvalitu dokáže zprostředkovat. Řada z nich se zabývá touto problematikou několik let a vy se můžete podívat i na https://www.seolight.cz/reference spokojených klientů, které je využívají.
Co si vlastně představit pod pojmem SEO text
Jde většinou o zahuštění webu pomocí klíčových slov, které potřebujeme zdůraznit. Snažíme se tak prosadit mezi konkurencí ve vyhledávači. Ale někdy je to spíš příliš. Proto bychom se měli držet starého známého úsloví: „Méně, je více.“
Při vytváření takového článku či textu, bychom se měli zamyslet nad tím, jaký pocit si vlastně přejeme vyvolat u našeho zákazníka. Zahlcení informacemi a odborností hned v počátku působí značně kontraproduktivně.
Vaším cílem by mělo být skloubit více činností najednou: kvalitní nabídku propojit s prodejem a poskytnout následné služby, které bude klient vnímat jako největší možnou péči. Budujte image na odbornosti, důvěryhodnosti, otevřenosti a takzvaně pro-klientském přístupu.
Zkuste se inspirovat u konkurence a snažte se zákazníkovi správně naslouchat a porozumět jeho řeči. Podívejte se na to, jaká slova konkrétně používá sám, a podle toho volte specifikaci. Každý výraz i věta musí dávat svůj smysl a orientovat se na správný cíl.
Vaše texty nemají v žádném případě suplovat prodavače z kamenné prodejny. To, že si někdo obsah vašeho e-shopu projde až do konce, by mělo být dobrou vizitkou a vítanou skutečností pro obě strany.
U některého typu zboží, například šperků či oblečení, musíte myslet na to, že se zákazník rozhoduje spíše svým vlastním vkusem než racionálními argumenty. Nezatěžujte jej tedy zbytečnými bláboly, které vám ho vyženou ke konkurenci. Vsaďte tedy spíše na krátké popisky a jasná klíčová slova.
Kvalitní obsah tedy znamená:
- Čekám užitečné a relevantní informace, které mě sem přivedly.
- Před sebou mám jedinečný a čtivý text, který mě nenudí.
- Článek vystupuje z šedé masy svým vtipem a originalitou. Díky němu možná nakoupím nebo se sem určitě vrátím později.